Kaupmeeste Liit annab 9. oktoobril Kaubanduse Aastakongressil viiendat korda välja Aasta Kaubandusteo tiitli. Vaata, kes on kolm finalisti.

Aasta Kaubandustegu on tegu, mis paistis silma 2018. aastal ja vastas ühele või mitmele alljärgnevatest kriteeriumitest, olles:

– toonud kasu klientidele;

– toonud kaasa ettevõtte või valdkonna erakordse majandusliku edu;

– aidanud kaasa Eesti kaubanduse üldisele arengule ja maine kujundamisele;

– aidanud tõsta Eesti kaubanduse rahvusvahelist konkurentsivõimet;

– kontseptuaalselt silmapaistev (terviklahendus, uus arendus vms);

– kaasa toonud positiivseid muudatusi ühiskonnas ja/ või ettevõttes;

– taganud head suhted kaubandusettevõtja ja klientide, partnerite, tarnijate vahel;

– paistnud silma innovaatilisusega, on loonud mõne tulevikku suunatud tehnoloogilise uuenduse;

– paistnud silma töötajatest hoolimise ja töötingimuste parendamisega.

Kindlasti peab Aasta Kaubandustegu olema kooskõlas ausa ja eetilise kaubanduse põhimõtetega.

Coop Sula
mTasku

Coop Pank

Eelmiste aastate võitjad:

Aasta Kaubandustegi 2017 auhinna sai Balti Jaama turu arendus.

Aasta Kaubandustegu 2016 auhinnaga pärjati Rahva Raamatu Viru Keskuse kauplusekontseptsiooni.

Aasta Kaubandustegu 2015 auhinna pälvis uuenenud Apotheka apteegid.

Aasta Kaubandustegu 2014 võitis Statoil Fuel & Retail Eesti AS klienditeenindaja töö tähtsustamise kommunikatsiooni eest meedias.

Võitja selgub 9. oktoobril Kaubanduse Aastakongressil 2018 Swissotel Tallinnas.
Tutvu sündmuse programmiga SIIN.

Artikkel on avaldatud kaubandus.ee

 

Jaga uudist: