Eile, 27. mail pärjati Eesti parim teenindaja 2021 konkursi võitja, kelleks sai Põldma Kaubanduse ASi kaupluse juhataja Eleriin Palm. Eleriin võitis lisaks ka Kaupmeeste Liidu välja antava tiitli „Parim teenindaja kaubanduses.“

Kaupmeeste Liidu juhi Nele Peili sõnul iseloomustavad Eleriini soe naeratus ja positiivne olek hästi kaubandussektoris töötavaid inimesi, kes ka keerulisel ajal teistele inimestele oma tööga headust edasi annavad.

„Eleriin oma professionaalsuse ja sõbraliku suhtumisega on hea teeninduse võrdkuju, tehes oma tööga ühtlasi rõõmsaks ka kliendi tuju,“ ütles Peil. „Klienditeenindus on töö, mis sobib igas vanuses inimestele ja annab ka noortele edasiseks karjääriks hea kogemuse. Siin omandatud oskused aitavad läbi elu kolleegide ja klientidega viisakalt hakkama saada ning ka keerulisi olukordi lahendada. Eriti väärtuslikud on sellised oskused tulevastel kaubandusjuhtidel.“

Eleriin Palmi sõnul on talle nii kliendi kui ka teenindajana tähtis vahetu, siiras ja hooliv kontakt. „Tööl on minu jaoks väga huvitavad pidevalt muutuvad trendid ja vahetuv kaup – see hoiab värskust ja põnevust. Ehk kui keegi soovib vaheldusrikast ja huvitavat tööd, kus aeg lausa lendab, siis soovitan. Aga suur osa selles, et töötan kaubanduses, on meie ettevõttel. Meie ettevõtte kultuur on mulle südamelähedane ja tunnen end seal väga hoituna,“ ütles ta.

Heateenindus.ee korraldab Konkurssi „Eesti parim teenindaja“ aastast 2004. Konkurss toimus sel aastal juba kaheksateistkümnendat korda. Konkursi eesmärk on kasvatada teadlikkust teenindaja töö keerukusest, olulisusest ning väärtusest ning anda võimalus teenindajatele enda oskuseid proovile panna.

Kaubandus on Eesti teiseks suurim sektor, kus töötab täna üle 24 000 müüja-klienditeenindaja.

Jaga uudist: